Best of the Web in Museums

24 d’agost 2007

Al Museums & the Web, a banda del congrés hi ha també la nominació de les millors webs de l'any dels museus de tot el món.

Les categories són millor banda sonora, millor actri... ai no...

Millor expo virtual, millor servei electrònic, més innovadora, millor web professional, millor web de recerca, millor web educativa, millor web petita, i finalment millor web.

Nominats i guanyadors com aquella altra cerimònia que tots coneixeu...

2 comentarios

Anònim ha dit...

Es de agradecer que poco a poco se vayan abriendo paso nuevos blogs de museos como arma interactiva con el espectador o visitante. Y que se organicen congresos al respecto ayuda a revitalizar y dar publicidad a todo el sector. Ya es hora que los museos se vayan modernizando y adaptando a las nuevas tecnologias. Y este blog es un buen ejemplo. En España no hay mucha tradición en ese aspecto pero me reconforta leer que al menos hay blogs de museos ya en funcionamiento. Ojalá que esa lista se amplie bien pronto. Por si alguien no lo sabe, desde hace más de siete meses existe un blog no oficial de los trabajadores (asistentes de salas) del Museu Marítim de Barcelona. Aunque ya está registrado en Museum Blogs no es muy conocido.Es una forma divertida y curiosa de relfejar sus pensamientos y experiencias de todo tipo en su centro de trabajo. Todo aquel que esté interesado sólo tiene que entrar en: www.arribayabajo.blogspot.es

13 de setembre del 2007, a les 10:28
AlbertSierra ha dit...

Gràcies per la referència, l'inclouré a la llista de blogs existents!

13 de setembre del 2007, a les 21:23