Els dos primers estudis que m'han aparegut en pantalla sobre l'aplicació de la web 2.0 al sector museístic són aquests:
El primer és una presentació de Jim Spadaccini titulada "Museums and the Web 2.0". Bàsic però instructiu si estàs començant.
El segon és l'estudi del gabinet de comunicació Dosdoce “Las nuevas tecnologías Web 2.0 en la promoción de museos y centros de arte” sobre l'aprofitament dels museus espanyols més importants d'aquestes tecnologies, especialment pel que fa a relacions públiques, comunicació i premsa. Has d'omplir un formulari abans de descarregar el PDF (12Mb!!!) però val la pena.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentarios
Que grave -e indicativo del error de enfoque desde las propias instituciones- es el hecho de que se estudie cómo los museos (españoles o de cualquier lado) integran las nuevas herramientas Web2.0 para la simple y mera promoción!
28 de febrer del 2007, a les 3:14Dosdoce es una empresa privada, fundamentalmente un gabinete de comunicación, y estos estudios los hace para generarse imagen de marca y marcar estilo. No es nada extraño que el estudio tenga este enfoque, es el suyo. Lo que es grave es que (que yo sepa) no haya instituciones haciendo esta labor de estudio y proyección.
1 de març del 2007, a les 18:34Publica un comentari a l'entrada