RSS 3: I finalment l'opció perfecta NETVIBES

09 de maig 2007

Doncs, a data d'avui em sembla que, efectivament la millor opció per treure el màxim partit amb el mínim esforç és Netvibes. Simplement fent click a l'esquerra a l'opció "afegeix / explora continguts" tens una llista inacabable de possibilitats: cerques de blogs, de notícies, d'imatges, de vídeo, etc. I tot tan senzill com arrossegar el módul a la pàgina. Increïblement fàcil i potent. A més pots fer diferents pestanyes cadascuna amb una sel·lecció diferent. Jo tinc una amb tots els blogs de patrimoni. En una mirada veig les novetats. Una altra amb la cerca de "Biblioteca de Catalunya" a blocs, imatges, videos i notícies. Si apareix res nou sobre ells, m'arriba. Com a curiositat en tinc una altre sobre Sant Pere de Rodes amb el mapa i el temps que fa a més dels videos i imatges sobre el monument.




Tot això més o menys ja es podia fer amb MyYahoo per exemple, però el gran avantatge de Netvibes és que tot es fa en un click, fàcil i de forma absolutament intuitiva. És una delícia.

I la millora definitiva està en procés d'implantació, el que en diuen "universos". Ara aquestes pàgines personalitzades es podran compartir i publicar. Així que en aproximadament 3 minuts qualsevol podrà fer una pàgina d'aquest tipus sobre la seva institució i posar-la a disposició de tothom.

I a sobre és bonic...

I està també en català...

PD: Un altre programa que fa exactament el mateix és Pageflakes però no és tan intuitiu.