Hem passat el Dia Internacional dels Museus amb molt bona nota em sembla. Les activitats del Dia com especialment de la Nit del dissabte estaven plenes de gent. En la web d'informació que vam preparar museus2008 teníem instal·lat Google Analytics, una meravella que ens ha permès fer una radiografia de les visites i dels mitjans per on ens han arribat. Vam fer anunci de Tv, de ràdio i una mica de premsa. A Internet pràcticament res perquè els resultats l'any passat amb uns banners a diaris digitals van ser molt decebedors. I hem vist que ràdio és força efectiva portant visites a la web, la premsa també, però és més complicada, i la tele sembla que porta la gent als museus, però no en porta tants a la web.
La sorpresa ha estat que per primer any hem tingut visites des de xarxes socials: Facebook i Orkut, i moltes des de mails: yahoo i hotmail. I això ens indica un camí a seguir... probablement el més difícil i laboriós però és que ens porta al futur: no pensar en la publicitat en grans mitjans sinó en múltiples xarxes que redifonen la informació de forma diguem-ne "granular". S'ha d'enviar grup per grup, s'ha de cercar en tots els racons, s'han de buscar redifusors... Una manera ben diferent de fer comunicació.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comments
Publica un comentari a l'entrada