Retorn a la blogosfera. Twitter, DISH09 i vacances

07 de gener 2010

Hola a tots. Fa molt temps que no escric al blog. Els culpables són dos. Bé, tres. El primer es Twitter, que s'ha convertit en la meva font principal d'informació, per davant del Netvibes que agrupa els RSS que jo he triat. En la meva font d'informació i de difusió, perquè simplement amb un RT redifonc el que m'interessa... sense haver d'escriure més que una línia. Evidentment això deixa al marge la reflexió i la descripció llarga, això queda pel blog... però sempre hi ha tanta feina a fer... Twitter s'està convertint, per davant de Facebook, en la meva interfície amb Internet: el que llegeixo m'arriba per Twitter, el que explico ho faig per Twitter... I això que no tinc iPhone, que si no... definitiu. Recomanació, jugueu, busqueu paraules clau que us interessin i mireu qui està escrivint sobre els vostres temes. Seguiu-los unes setmanes i a veure que passa.

El segon culpable ha estat molt agradable i productiu, un congrés a Rotterdam, el DISH09, al qual hem assistit amb una companya de feina i que ha estat simplement genial. Prometo un post llarg explicant-ho.

I el tercer les vacances out-of-Internet que m'he proposat enguany. Ni Facebook, ni Twitter, ni res, només una miqueta el gmail i poquet. Necessitava una desconnexió perquè ha estat un any molt intens i el meu cervell ja estava a punt de gripar (és un dos temps [acudit motorista]). La neu, els nens i alguna estona de silenci han estat molt profitoses i tornarem el 2010 amb les piles carregades. Tot i que, la veritat, m'hauria quedat a la neu...