No l'explicaré jo, que prou feines tindria... molt millor Juan Varela en la seva anàlisi de perquè Google acaba de comprar una guia d'establiments locals (restaurants, etc.), Zagat.
La nueva adquisición de Google deja algunas pistas para el negocio de los medios. Sobre todo la importancia de laestrategia SoLoMo, el poder de las marcas reconocidas, la necesidad de aumentar la base de datos locales y la capilaridad de la cartera publicitaria, la necesaria participación del público en el marketing local con el poder de la recomendación y las oportunidades del encuentro de la tecnología con los medios tradicionales.
L'article sencer. Varela l'enfoca a les estratègies de negoci, comunicació i supervivència dels diaris, però no oblidem que el que està prefigurant és tot el sistema de comunicació en què ens veurem immersos en molt poc temps. I voldrem el mateix que sempre, arribar al públic. I aquestes seran les vies. I el que el públic valorarà seran les opinions dels usuaris, no el que nosaltres diguem de nosaltres mateixos...
Per cert, algú vol veure les puntuacions que treuen els monuments i museus de Barcelona?
La de Yelp.
La de TripAdvisor.
Al 94% Li ha agradat el teu museu: l'estratègia SoLoMo (Social, Mòbil, Local)
09 de setembre 2011
Etiquetas:
mòbils,
periodisme digital
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comments
Publica un comentari a l'entrada